Clicky

zaterdag 18 mei 2024 - 15:25 uur
HomeOVERIG NIEUWSBedrijfsnieuwsHet verzendproces van je webshop vereenvoudigen? Sendy biedt de oplossing!

Het verzendproces van je webshop vereenvoudigen? Sendy biedt de oplossing!

Veel bedrijven moeten regelmatig iets versturen. Je kent het misschien wel vanuit je eigen onderneming. Vaak gaat het hierbij om webshops, maar dat is niet altijd het geval. Zo zijn er ook allerlei kleine en grote bedrijven die belangrijke documenten op een betrouwbare en snelle manier willen laten afleveren bij een medewerker of een zakelijke partner. Je kunt er dan voor kiezen om elk poststuk of pakketje individueel aan te melden bij een bezorgdienst naar keuze, maar het kan eigenlijk veel eenvoudiger. Zo bestaat er speciale software die het verzenden van kleine en grote pakketten een stuk gemakkelijker maakt. Hiervoor is geen technische kennis vereist en het systeem werkt ontzettend intuïtief.

Naadloze integratie met je webshop

De speciale verzendsoftware van Sendy kan heel handig worden gekoppeld aan je webshop. Elke bestelling krijgt dan automatisch een verzendlabel toegewezen. Je kunt Sendy onder meer integreren in je Shopify, Bol, Lightspeed, WooCommerce en Magento webshop. Daarnaast werkt de software ook soepel met Exact Online, Mijnwebwinkel, GoedGepickt, CCV Shop, Picqer en StoreKeeper. Heb je een ander systeem? Dan kun je ook gebruikmaken van de Sendy API. Als je geen webshop hebt, kun je de verzending ook gewoon regelen vanuit de software.

Waarom kiezen voor verzendsoftware?

Natuurlijk ben je als eigenaar van een webshop blij met elke order die je binnenkrijgt. Toch neemt zakelijk pakketten versturen vaak heel wat tijd in beslag. Deze tijd wil je vast liever aan iets anders besteden, zoals het speuren naar nieuwe collecties of mooie nieuwe producten. Door te kiezen voor verzendsoftware, bijvoorbeeld van Sendy, kun je jezelf veel tijd en moeite besparen.

In plaats van alle pakketjes stuk voor stuk te voorzien van een zelfgemaakt label, kun je ook je computer het werk laten doen. Je hoeft slechts eenmalig de gewenste instellingen op te slaan en vervolgens maakt de software voor elke bestelling automatisch een label. Hierop staan alle belangrijke gegevens, zoals het adres van de ontvanger en natuurlijk jouw bedrijfsinformatie. Ook kun je automatisch een retourlabel toevoegen. Dit zorgt voor een nog betere klantervaring.

Nadat de software de verzendlabels heeft aangemaakt, hoef je ze alleen nog maar even te printen, op de doos te plakken en je pakket is klaar om af te leveren bij een pakketpunt. Je kunt je zakelijke pakketten versturen met diverse vervoerders, zoals PostNL, DHL en DPD.


Dit was een gesponsord artikel. De redactie is niet verantwoordelijk voor de inhoud. Bent u ook geïnteresseerd in de mogelijkheden om een gesponsord artikel te plaatsen? Neemt u vrijblijvend contact op

MEER NIEUWS

LAATSTE NIEUWS

AB Texel neemt GMP-bulktransport over van Stam Transport

OUDESCHILD - AB Texel neemt per 1 juli 2024 het bulktransport van GMP-producten over van Stam Transport uit Waalwijk en verdicht daarmee zijn netwerk...