Clicky

zondag 22 juni 2025 - 20:03 uur
Home Blog Pagina 15

Eerste Megawatt-laadstation voor vrachtwagens in Zweden gedemonstreerd door Milence en Volvo Trucks

LANDVETTER – In het Zweedse Landvetter, nabij Göteborg, is op 3 juni het eerste Megawatt Charging System (MCS) voor elektrische vrachtwagens publiekelijk gedemonstreerd. De presentatie vond plaats op de onlangs uitgebreide laadhub van Milence en werd uitgevoerd in samenwerking met Volvo Trucks. De ontwikkeling markeert een nieuwe stap richting grootschalige elektrificatie van het Europese vrachtverkeer.

De MCS-laadtechnologie werd getest met een volledig elektrische Volvo FH Aero Electric tijdens het e-mobiliteitssymposium EVS38, georganiseerd door de Volvo Group. De uitbreiding in Landvetter omvat naast het nieuwe MCS-punt ook een verdubbeling van het aantal CCS-laadplekken, waarmee de capaciteit op de hub aanzienlijk is toegenomen.

Snel en krachtig laden voor zware trucks

Het Megawatt Charging System is ontworpen voor zwaar transport en biedt een laadvermogen tot 1.440 kW. Hiermee kunnen elektrische vrachtwagens in 30 tot 45 minuten hun batterijen grotendeels opladen – snel genoeg om binnen de verplichte rusttijden van chauffeurs te blijven. De technologie moet daarmee bijdragen aan een hogere inzetbaarheid van elektrische trucks op lange afstanden.

De laadinfrastructuur op de Milence-locaties is ontwikkeld door Power Electronics en is inmiddels ook operationeel op hubs in Zwolle en in de haven van Antwerpen-Brugge.

Zweden loopt voorop in truck-elektrificatie

Zweden is volgens Milence een van de koplopers in Europa op het gebied van elektrisch vrachtvervoer. Het land telt inmiddels ruim 1.000 elektrische trucks op langeafstandstrajecten en meer dan 150 openbare laadpunten voor zware voertuigen. De uitbreiding van de Milence-hub in Landvetter sluit aan bij deze ontwikkeling.

Bouw aan Europese laadcorridor

De locatie in Landvetter maakt deel uit van een bredere strategie om een Europese MCS-corridor tot stand te brengen. Milence werkt aan een netwerk van laadpunten dat onder andere Antwerpen en Stockholm met elkaar moet verbinden via belangrijke transportassen in het TEN-T netwerk. In totaal wil het bedrijf binnen de EU 284 MCS-laadpunten realiseren op 71 locaties in 10 lidstaten.

Oplossing klaar voor gebruik

Volgens zowel Milence als Volvo Trucks toont de succesvolle demonstratie in Zweden aan dat MCS klaar is voor praktische inzet. De Volvo-truck die werd gebruikt beschikt over een accupakket van 780 kWh en heeft een actieradius tot 600 kilometer. Het opladen van 20 naar 80 procent duurt ongeveer 40 minuten.

“Met deze stap wordt duidelijk dat elektrisch vrachtvervoer over lange afstanden geen toekomstmuziek meer is, maar realiteit,” aldus Anja van Niersen, CEO van Milence. Ook Roger Alm, president van Volvo Trucks, spreekt van een doorbraak: “Supersnel laden maakt emissievrij transport concurrerend en efficiënt.”

Voorzieningen voor chauffeurs

De Milence-laadhub in Landvetter is ingericht op het comfort van chauffeurs. De locatie beschikt over:

  • 8 CCS-laadplaatsen en 1 MCS-laadpunt
  • Toiletten, douches, een chauffeurslounge, automaten en gratis wifi
  • Transparante betaalmogelijkheden, waaronder directe betaling, gebruik van e-Mobility service providers en de Milence Charge Card

Het standaardtarief voor laden bedraagt € 0,399 per kWh (excl. btw) voor zowel CCS als MCS.

In Deinze gestolen schuifzeiltrailer leeg teruggevonden [+foto’s]

DEINZE/HORST – In de nacht van zaterdag op zondag 15 juni 2025, rond 03:30 uur, is in het Belgische Deinze een schuifzeiltrailer met kenteken Q-AHN-047 gestolen vanaf een terrein aan de Prijkelhoek.

De trailer was op het moment van de diefstal geladen met diverse staalproducten. Op camerabeelden, die mogelijk nog worden vrijgegeven, is te zien dat de diefstal werd uitgevoerd met een witte trekker.

De trailer werd maandagavond leeg teruggevonden aan de Songertweg in Horst, dankzij een oplettende vervoerder die de trailer zag staan zonder kenteken en deels met open zeil.

De trailer is vermoedelijk gelost in de nabije omgeving, bijvoorbeeld Venlo.

Oproep: heeft u iets gezien?

Heeft iemand de trailer ergens gezien op zondag 15 juni of maandag 16 juni?
📞 Rens de Visser
📱 +32 487 38 69 97

Er wordt dringend gevraagd om tips die kunnen leiden tot het terugvinden van de lading.

Advies kabinet aan ouders: geen sociale media onder de 15 jaar

DEN HAAG – Het kabinet gaat ouders adviseren om kinderen onder de 15 jaar geen sociale media als TikTok en Instagram te laten gebruiken, bevestigen ingewijden na berichtgeving van RTL Nieuws. Staatssecretaris Vincent Karremans (Jeugd en Preventie, VVD) komt binnenkort met een advies hierover. De demissionaire bewindsman gaat ook aanraden dat kinderen pas vanaf groep acht van de basisschool een smartphone krijgen.

Het gaat om een vrijblijvend advies en dus geen wettelijke verplichting. Dit staat in de richtlijn ‘Gezond schermgebruik’ die is samengesteld op basis van onderzoek van wetenschappers, experts en maatschappelijke organisaties.

Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft Karremans eerder dit jaar al verzocht om met een minimumleeftijd voor sociale media te komen. Toen opperden de initiatiefnemers D66, ChristenUnie, CDA, SGP en NSC ook al een grens van 15 jaar. De partijen wezen erop dat andere landen hier ook aan denken. Hun verzoek was gericht op “social media die gebruikmaken van verslavende technieken”.

Sociaal-emotionele ontwikkeling

Ook in de maatschappij zijn de afgelopen maanden diverse initiatieven opgezet om kinderen pas in de loop van de pubertijd een smartphone te geven. Zo pleitten honderden artsen en wetenschappers eind mei voor een ondergrens van 14 jaar voor de eerste eigen smartphone en van 16 jaar voor sociale media. Ouders van ruim 45.000 kinderen sloten zich aan bij een ‘ouderpact’ van dezelfde strekking.

Experts en kritische ouders zijn onder meer bezorgd over de sociaal-emotionele ontwikkeling. Diverse onderzoeken duiden op een verband tussen intensief smartphonegebruik en depressies. Bijziendheid is een ander groeiend probleem. Door schermtijd blijft daarnaast minder tijd over voor lichaamsbeweging en directe contacten.

Iran vraagt Israël en VS via Golfstaten om wapenstilstand

DUBAI – Iran geeft via bemiddelende landen te kennen dat het een wapenstilstand met Israël wil sluiten, melden internationale media.

Iran heeft Golfstaten als Saudi-Arabië, Qatar en Oman dringend gevraagd die boodschap over te brengen aan de Verenigde Staten en Israël, zeggen ingewijden tegen persbureau Reuters en de Wall Street Journal.

Israël valt sinds vrijdag nucleaire installaties en militaire doelen in Iran aan en lijkt nog geen gas terug te nemen.

Vrachtwagen van de weg en in de sloot langs A7

Foto: DuoFocus | Persbureau meter

FOXHOL – Op de A7 bij Foxhol is maandagmiddag een vrachtwagen van de weg geraakt. Dat gebeurde op de afrit van de snelweg. De combinatie, een LZV, kantelde in een sloot.

De hulpdiensten waaronder de brandweer, ambulance en politie zijn aanwezig.

De chauffeur is er inmiddels uit en wordt behandeld door het ambulancepersoneel. De chauffeur is na de eerste behandeling overgebracht naar het ziekenhuis.

De vrachtwagen, een LZV, is geladen met karton.

Dode en gewonden bij mesaanval in lijnbus in Antwerpen

ANTWERPEN – In Antwerpen is maandagmiddag een persoon gedood door een mesaanval in een lijnbus. De keel van het slachtoffer werd doorgesneden, schrijft de Gazet van Antwerpen. Twee anderen raakten gewond. Een verdachte is aangehouden.

De politie meldt dat er om 14.30 uur een mesaanval plaatsvond in een bus in de wijk Linkeroever, aan de westkant van de Schelde. De twee gewonden zijn overgebracht naar het ziekenhuis.

Op beelden die omroep VRT op de site plaatste is te zien dat de verdachte bij de bus werd gearresteerd. De politie is een onderzoek gestart en gaat volgens de Gazet van Antwerpen vooralsnog uit van een willekeurige aanval.

Het dodelijke slachtoffer is een oudere man. De twee gewonden zijn de buschauffeur en een passagier die tussenbeide wilde komen.

Nieuwe Mercedes-Benz Actros 630 pk voor Dick ten Klooster Kraanverhuur

ZWOLLE – Speciaal transport vraagt om betrouwbaar en krachtig materieel. Onlangs is bij Wensink Trucks een Mercedes-Benz Actros 6×4 zwaartransporttrekker met 630 pk afgeleverd aan Dick ten Klooster Kraanverhuur uit Hasselt.

De nieuwe truck vormt een waardevolle uitbreiding van het wagenpark en is volledig ingericht voor het uitvoeren van exceptioneel transport.

De Actros is uitgerust met een unieke Voith Retarder-koppeling, die zorgt voor maximale veiligheid en controle bij het vervoeren van zware ladingen. Daarnaast is de trekker voorbereid op langdurige belasting en voorzien van diverse maatwerkopties, toegespitst op de specifieke werkzaamheden van het bedrijf.

De truck zal met name worden ingezet voor het trekken van een Broshuis dieplader, waarbij het totaalgewicht regelmatig de 100 ton overstijgt.

Dick ten Klooster Kraanverhuur is al jaren gespecialiseerd in hijswerk en exceptioneel transport. Met een modern wagenpark en ervaren medewerkers vervoert het bedrijf dagelijks zware lasten zoals kranen, ballast en constructiedelen door heel Nederland en daarbuiten. Betrouwbaarheid, precisie en veiligheid staan hierbij centraal.

Meer wolven in Nederland vastgesteld, nog steeds elf roedels

UTRECHT – Het aantal wolven in Nederland lijkt toe te nemen. Tussen oktober vorig jaar en eind februari zijn via DNA-onderzoek 85 verschillende wolven in Nederland vastgesteld. Daarvan zijn er 41 ‘nieuw’, wat betekent dat van deze wolven niet eerder DNA werd aangetroffen. Van de overige 44 zijn eerder wel al erfelijke sporen aangetroffen, staat in de voortgangsrapportage van BIJ12.

Veel van de nieuw aangetoonde wolven zijn volgens de provinciale uitvoeringsorganisatie nakomelingen van in Nederland gevestigde roedels. Dat zijn er nog steeds elf. Tussen 2019 en 2023 groeide het aantal roedels snel, van één naar negen, maar sindsdien vlakt de groei af.

In de winterperiode zijn er volgens een woordvoerder van BIJ12 altijd meer ‘zwervende’ wolven, ook dieren die vanuit het buitenland naar Nederland komen. Dat verklaart mede het hoge aantal ‘nieuw’ vastgestelde wolven.

Utrechtse Heuvelrug

Zeker twaalf wolven zijn tussen medio oktober en eind februari omgekomen door aanrijdingen in het verkeer, veelal in Gelderland. De meeste roedels leven op en om de Veluwe. Ook zijn roedels gevestigd op de Utrechtse Heuvelrug en in het grensgebied van Drenthe en Friesland.

Hoeveel wolven er precies in Nederland leven, is volgens BIJ12 niet met zekerheid te zeggen. De organisatie, die de monitoring van de wolvenpopulatie coördineert, schat op basis van DNA uit uitwerpselen, wilde prooien en aanvallen op vee dat het er momenteel tussen de 104 en 124 zijn. Dat aantal noemde BIJ12 in de voortgangsrapportage van september vorig jaar ook al. “We hebben toen de pasgeboren wolven die we op camerabeelden zagen meegerekend. Nu zijn de welpen van vorig jaar ook met DNA aangetoond.” BIJ12 verwacht in september weer een nieuw, actueel beeld te kunnen schetsen.

De organisatie onderzoekt alle meldingen van (vermoedelijke) waarnemingen van wolven. Tussen medio oktober en eind februari kwamen er daarvan 2076 binnen. In 858 gevallen kon op basis van bijvoorbeeld beeldmateriaal of DNA-onderzoek op uitwerpselen worden vastgesteld dat het inderdaad om een wolf ging. BIJ12 kreeg ruim vijfhonderd meldingen van vee dat zou zijn aangevallen door een wolf. In 461 gevallen is via DNA aangetoond dat het inderdaad om een wolf ging, achttien keer bleek het een hond te zijn geweest.

Gestolen Mercedes ontdekt in oplegger tijdens Duitse grenscontrole

Foto: Duitse Politie

KIEL – De Duitse federale politie heeft op zaterdag 14 juni tijdens een gerichte controle in de haven van Kiel-Ostuferhafen een in Spanje gestolen Mercedes CLS aangetroffen op een Letse vrachtwagencombinatie. De luxe wagen was op ongebruikelijke wijze tussen motoronderdelen geladen en met matrassen afgedekt.

De ontdekking werd gedaan tijdens een steekproef in het kader van verscherpte grenscontroles aan de binnengrens. De federale politie-inspectie in Kiel kreeg daarbij ondersteuning van een mobiele opsporingseenheid (MKÜ) uit Bad Bramstedt en een patrouille van de gezamenlijke opsporingsgroep Schengen Zuid (GFGS).

Rond 18.00 uur werd de Letse vrachtwagen gecontroleerd. Volgens de papieren vervoerde het transport onder meer een Mercedes CLS en diverse motordelen. De chauffeur werd verzocht de oplegger te openen en voertuigdocumenten te tonen. In het achterste deel van de trailer troffen agenten de Mercedes aan, opvallend geplaatst op motoronderdelen en volledig omringd door matrassen.

Gestolen in Spanje

Na controle van het chassisnummer in het Europese opsporingssysteem bleek het voertuig door de Spaanse autoriteiten als gestolen gesignaleerd. De geschatte waarde van de auto bedraagt circa 15.000 euro.

In overleg met de recherche van de politie in Kiel werd het voertuig direct in beslag genomen. De vrachtwagen mocht na het lossen van de Mercedes zijn reis vervolgen. De chauffeur is op 15 juni verder gereisd richting Litouwen. Er zijn geen aanwijzingen dat hij betrokken was bij de diefstal.

De politie in Kiel doet verder onderzoek naar de zaak, die wordt behandeld als een ernstige vorm van autodiefstal.

Egypte zoekt alternatieven na stilleggen gastoevoer door Israël

CAIRO – Egypte is hard op zoek naar alternatieve energiebronnen om stroomuitval in het land te voorkomen, nu Israël de gastoevoer naar het land heeft stilgelegd. Met onder meer de extra import van stookolie wil de regering van president Abdel Fattah al-Sisi het wegvallen van het vloeibaar gemaakt aardgas (lng) uit Israël opvangen. Ook is het land in gesprek met Qatar over langetermijncontracten voor gasleveringen.

“We doen er alles aan om onze belofte na te komen om stroomuitval te voorkomen, maar de situatie in Israël heeft natuurlijk directe gevolgen voor een groot deel van de gasvoorziening die nodig is voor elektriciteitscentrales”, zei de Egyptische premier Mostafa Madbouly. Hij drong er bij de bevolking op aan hun elektriciteitsverbruik te beperken, omdat het “essentieel is om stroomuitval deze zomer te voorkomen”.

Israël heeft opdracht gegeven om twee van zijn gasfaciliteiten, waaronder het grootste veld Leviathan, stil te leggen vanwege veiligheidsoverwegingen door de raketaanvallen van Iran.

Stookolie en diesel

De Egyptische regering heeft de levering van stookolie en diesel aan enkele industrieën twee weken stilgelegd om meer brandstof vrij te maken voor elektriciteitscentrales tot er meer lng beschikbaar komt. Egypte kampt vooral in de zomermaanden met stroomuitvallen door de hoge temperaturen die zorgen voor een sterke energievraag voor verkoeling.

Naast de stroomuitvallen zorgt ook de hoge energierekening voor onvrede onder de bevolking. De gasprijs is door de onrust in het Midden-Oosten maandag verder gestegen. Op de toonaangevende Europese gasbeurs in Amsterdam noteerde de prijs voor levering in juli 2,9 procent hoger op 39,00 euro per megawattuur. De olieprijzen vielen wel ruim 1 procent terug, na de sterke opmars op vrijdag.

Vakbond FNV: spoorstaking bij NS op dinsdag gaat door

UTRECHT – De spoorstaking bij de NS in de regio’s Noordwest en Oost op dinsdag gaat door. Dat meldt FNV. Volgens de vakbond komt de NS “niet over de brug” in het cao-conflict.

“De directie van de NS wil alleen weer om tafel met de vakbonden als de acties worden opgeschort, maar zet daar vrijwel niets nieuws tegenover. Dat vinden wij onacceptabel”, aldus FNV-bestuurder Henri Janssen.

Door de staking in Noordwest worden volgens FNV stations als Amsterdam, Haarlem, Alkmaar, Hoorn, Enkhuizen en Den Helder geraakt. In de regio Oost gaat het onder meer om de stations van Arnhem, Nijmegen, Deventer, Zutphen, Hengelo en Enschede. De staking begint om 04.00 uur en duurt 24 uur.

De NS zegt later in de middag met een reactie te komen. Dan kan het vervoersbedrijf volgens een woordvoerder ook een inschatting maken van de impact van de staking op dinsdag.

De NS nodigde de bonden vrijdag nog uit voor nieuw overleg met een verbeterd loonbod. Maar volgens Janssen is het loonbod amper verhoogd en is er nog steeds niets geregeld over zware beroepen, koopkracht of gelijke rechten. “Wat de NS vrijdag op tafel legde, is niet meer dan een schaamteloze herhaling van zetten. Ze komen met kruimels en verwachten dan dat wij stoppen met actievoeren. Dan neem je je eigen werknemers niet serieus.”

Hij stelt dat FNV maandagochtend nog heeft geprobeerd om het gesprek met de NS op gang te brengen en dat de bond daar de hele dag tijd voor had vrijgemaakt. “Maar de NS had slechts twee uurtjes gereserveerd. Wij hebben ons uiterste best gedaan. Maar als de NS zegt dat ze willen praten en vervolgens niets nieuws bieden én geen tijd maken, dan is het snel klaar.”

Janssen zegt verder nieuwe acties niet uit te sluiten, waaronder landelijke stakingen.

In de vorige NS-cao, die op 1 maart afliep, was sprake van een loonsverhoging van gemiddeld 6,6 procent. Hoewel de onderhandelingen toen ook moeizaam verliepen, werd niet massaal gestaakt. In 2022 staakte NS-personeel nog wel voor hogere lonen. Toen kregen de NS-medewerkers er ruim 9 procent bij.

Bijna 3000 kilo cocaïne onderschept in Rotterdamse haven

Foto: Openbaar Ministerie

ROTTERDAM – Op 26 februari 2025 heeft de Douane bij een controle in de Rotterdamse Haven drie containers aangetroffen waarin een grote hoeveelheid cocaïne was verstopt. De containers waren op 26 februari met een zeeschip vanuit Brazilië in Rotterdam aangekomen.

De containers waren geladen met gekoelde vaten vruchtensap en moesten worden opgeslagen bij een bedrijf in Klundert. Dit bedrijf lijkt niets met smokkel te maken te hebben.

Verdeeld over de containers werden enkele tientallen vaten ontdekt waarin geen vruchtensap zat, maar in vloeistof opgeloste cocaïne. Uit uitgebreid laboratoriumonderzoek is gebleken dat op die manier is geprobeerd om 2950 kilo cocaïne te smokkelen. De groothandelswaarde is ongeveer 73 miljoen euro.

Het HARC-team, een samenwerkingsverband van Douane, FIOD, Zeehavenpolitie en het Openbaar Ministerie in Rotterdam, heeft de zaak in onderzoek. De verdovende middelen zijn inmiddels vernietigd.

Iran: Israël pleegt oorlogsmisdaad met aanval op ziekenhuis

TEHERAN – Iran beschuldigt Israël ervan een ziekenhuis in het westen van het land te hebben aangevallen. De Iraanse regering spreekt van een “oorlogsmisdaad”.

“Het Farabi-ziekenhuis in de stad Kermanshah in het westen van Iran was het doel van agressieve aanvallen van Israëls regime”, zei een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. “Het aanvallen van ziekenhuizen, naast aanvallen op woonwijken, is een ernstige schending van het internationaal recht en een oorlogsmisdaad.”

Sinds Israël in de nacht van donderdag op vrijdag aanvallen uitvoerde op Iran, bestoken de twee landen elkaar over en weer met raketten.

Schrijvers willen dat uitgevers stelling nemen tegen investeerder KKR

DEN HAAG – Een groep schrijvers van uitgeverijen als Ambo-Anthos, Atlas Contact en Alfabet wil dat hun uitgevers zich uitspreken tegen investeringsmaatschappij KKR. Een rondgang van het ANP bevestigt een artikel hierover van Follow the Money. De auteurs hebben maandagmiddag een gesprek hierover met hun uitgevers en uitgeversgroep VBK, waar deze uitgevers onder vallen. KKR kocht afgelopen jaar VBK, het grootste uitgeversconcern van Nederland.

KKR ligt de laatste tijd onder vuur omdat het bedrijf onder andere in wapens en fossiele projecten investeert. De defensiebedrijven waarin KKR investeert, leveren onder meer aan Israël. Ook enkele Nederlandse festivals zijn sinds kort eigendom van KKR. Daarom zegden tientallen artiesten optredens af op Zwarte Cross en Milkshake.

Volgens Adriaan van Dis, een van de auteurs die een reactie eist, gaat het om “zeker tientallen jonge en oudere schrijvers”. Van Dis publiceert al jaren bij Atlas Contact. Hij wil dat “de directie duidelijk maakt wat hun standpunt is en zich distantieert van KKR. Ik wil niet dat mijn werk, hoe indirect ook, bijdraagt aan de onderdrukking of de uitroeiing van een volk en aan een systeem van apartheid.”

‘Fundamentele discussie’

Geert Mak en Johan Fretz bevestigen aan het ANP ook ongelukkig te zijn met de situatie. Fretz noemt de discussie “fundamenteel. Je kunt, zeker als schrijver vind ik, niet het ene prediken en dan vervolgens met je werk een geldstroom hebben lopen vanuit KKR naar jezelf, al staan ze nog zo op afstand. Het gaat om het principe.”

Na acht jaar bij Ambo-Anthos verschijnt de derde roman van Malou Holshuijsen daar niet. Ze wil “absoluut niet” dat haar toekomstige literaire werk, “hoe minimaal en indirect ook, bijdraagt aan de genocide die Israël pleegt”. Voor de schrijver betekent solidariteit “dat je zelf ook iets inlevert”. Eerder zegde ze een optreden op Zwarte Cross af vanwege KKR.

Commercieel directeur Caroline Mouwens van VBK Uitgevers laat weten “de afgelopen periode inderdaad vragen te hebben ontvangen van auteurs over KKR, de aandeelhouder van onze eigenaar, S&S. Hierover zijn en treden wij met onze auteurs, maar ook medewerkers, in gesprek.”

Nieuw op Transport Online: ‘Transportbedrijven ter overname’ – eerste oproep tijdelijk verwijderd na grote belangstelling

ZWOLLE – Transport Online heeft een nieuwe categorie gelanceerd binnen het onderdeel Vraag en Aanbod: ‘Transportbedrijven ter overname’. Deze rubriek biedt ruimte aan ondernemers die hun transportbedrijf willen verkopen of juist op zoek zijn naar een overnamekandidaat.

De nieuwe categorie voorziet in een groeiende behoefte binnen de sector, waarin opvolging en strategische uitbreiding steeds vaker onderwerp van gesprek zijn. Het plaatsen van een oproep is mogelijk tegen betaling. Geïnteresseerden kunnen hiervoor contact opnemen met de redactie voor de voorwaarden en tarieven.

Eerste oproep tijdelijk verwijderd

Kort na de introductie werd de eerste oproep al geplaatst. Deze betrof een internationaal opererend transportbedrijf dat zich anoniem wilde oriënteren op mogelijke overnamekandidaten. Vanwege de grote hoeveelheid reacties heeft het bedrijf inmiddels besloten de oproep voorlopig van de website te laten verwijderen.

Ondernemers die zelf een oproep willen plaatsen – anoniem of met bedrijfsnaam – kunnen een tekstvoorstel sturen naar redactie@transport-online.nl. Wij zorgen vervolgens voor een professionele presentatie van het aanbod.


Wilt u ook een transportbedrijf ter overname aanbieden? Neem contact met ons op via redactie@transport-online.nl voor meer informatie.

×