Hiab ProCare(TM) houdt de bedrijven van klanten draaiend

Hiab ProCare(TM) houdt de bedrijven van klanten draaiend
31-03-2016 10:04 | Bedrijfsnieuws | auteur Redactie [FE]

HILVERSUM - Hiab, een onderdeel van Cargotec, versterkt zijn serviceaanbod door wereldwijd nieuwe serviceovereenkomsten aan te bieden. De twee niveaus waaruit zowel oude als nieuwe Hiab-klanten kunnen kiezen, zijn Hiab ProCare(TM) Inspection en Hiab ProCare(TM) Essentials.

"Hiab Services heeft een breed netwerk verdeeld over meer dan 120 landen, wat betekent dat we altijd klaar staan om onze klanten van dienst te zijn. We hebben steeds meer nadruk gelegd op het onderhouden van een hechte relatie met onze klanten, waarvan onze nieuwe producten een goed voorbeeld zijn", vertelt Christian Bjorne, Vice President, Services.

Hiab ProCare(TM)-serviceovereenkomsten zijn gebaseerd op een proactieve en preventieve aanpak met betrekking tot service aan de producten. Daarnaast kunnen we van te voren een indicatie geven van de servicekosten. Met Hiab ProCare(TM) worden alle servicewerkzaamheden uitgevoerd door getrainde Hiab-technici met originele Hiab-reserveonderdelen. Dit is de enige manier om ervoor te zorgen dat alle apparaten de oorspronkelijke staat behouden.

"Met Hiab ProCare(TM) kunnen onze klanten ervoor zorgen dat hun Hiab-producten het oorspronkelijke prestatieniveau behouden gedurende de levensduur", vertelt Bjorne verder.

Het eerste niveau van de serviceovereenkomsten is Hiab ProCare(TM) Inspection, waaronder geplande inspecties van de apparatuur vallen. Dankzij deze uitgebreide inspecties is het mogelijk om onaangename verrassingen te vermijden en weten klanten zeker dat de apparatuur voldoet aan de richtlijnen.

Hiab ProCare(TM) Essentials bestaat uit een volledig programma voor preventieve service en geplande inspecties zoals aangeraden door Hiab. Er kan rekening worden gehouden met servicekosten omdat deze van te voren bekend zijn en onnodige stilstand en kosten worden verminderd.

"Steeds meer van onze klanten zijn niet alleen op zoek naar apparatuur, maar ook naar oplossingen, zoals producten en services. Hiab ProCare(TM) is ontwikkeld zodat we beter aan deze behoefte kunnen voldoen. Wij ontwikkelen de producten en ons servicenetwerk weet als geen ander hoe deze onderhouden moeten worden om het originele prestatieniveau te bewaken", zo eindigt Maria Lindroos, Product Manager, Service Agreements.



Nieuwsbrief

Elke werkdag het laatste nieuws rond lunchtijd
in uw e-mail ontvangen?

Stuur mij de nieuwsbrief

Wilt u zich afmelden klik dan hier

Truckoccasions

Rijverboden