Brand legt pas geopend restaurant Haren in de as

Brand legt pas geopend restaurant Haren in de as
24-08-2014 09:56 | Binnenland | auteur De Redactie

HAREN - Een brand heeft zaterdagavond in Haren een restaurant in de as gelegd. De eetgelegenheid was na een intensieve verbouwing pas weer geopend. Dat meldt de brandweer. Op het moment dat de brand uitbrak, waren er zo'n tweehonderd gasten in het pand aanwezig dat daarop werd ontruimd.

Rond 19.40 uur kreeg de brandweer een melding binnen van restaurant De Rietschans. Het personeel had rook gezien op de bovenverdieping. Toen de brandweer arriveerde sloegen de vlammen al door het dak naar buiten.

Het vuur ging gepaard met veel rookontwikkeling. Omwonenden kregen daarom het advies om ramen en deuren gesloten te houden. Rond 22.00 uur werd het sein brand meester gegeven. Het nablussen heeft daarna nog enkele uren geduurd, zo meldt de brandweer. De schade is groot.

Het is nog onduidelijk wat de brand heeft veroorzaakt.  (Novum)



Nieuwsbrief

Elke werkdag het laatste nieuws rond lunchtijd
in uw e-mail ontvangen?

Stuur mij de nieuwsbrief

Wilt u zich afmelden klik dan hier

Truckoccasions

Rijverboden

De rijverboden voor deze week: maandag 20 mei t/m zondag 26 mei

Alle Rijverboden