Clicky


Transmission start zaterdaglevering

Transmission start zaterdaglevering
21-01-2014 13:16 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

TransMission, de Beneluxspecialist op het gebied van fijnmazige 24-uurs distributie, biedt al zijn klanten een nieuwe service door ook op zaterdag te gaan afleveren. Deze zaterdaglevering geldt voor pakketten en pallets naar particuliere adressen, bedrijven, horeca en zorginstellingen.

De zaterdagbelevering is één van de noviteiten waarmee TransMission zichzelf profileert tijdens de Vakbeurs Webwinkelvakdagen 2014 die op 22 en 23 januari gehouden wordt in Jaarbeurs in Utrecht. TransMission is daar aanwezig in Hal A stand 06.

"De grote kracht van TransMission én het voordeel voor onze klanten is van oudsher dat wij binnen één logistieke beweging de pakketten en pallets van onze klanten bij hen komen afhalen en de volgende werkdag bij de geadresseerde afleveren. Dat scheelt de klant tijd en geld. Wij kregen echter steeds meer de vraag vanuit de markt naar de mogelijkheid om ook op zaterdag uit te leveren. Voor veel verladers is het namelijk niet zo makkelijk om op zaterdag ook pallets of andere grote stukken bezorgd te krijgen bij zakelijke adressen en particulieren", geeft TransMission directeur Peter Tjalma een toelichting op de nieuwe service.

Eerder deed TransMission proeven waaruit bleek dat een zaterdagservice tegemoetkomt aan een stijgende vraag van klanten naar deze extra bezorgdag. Zeker webwinkels voor fietsen, auto-onderdelen, speeltoestellen en andere grotere goederen zien steeds meer dat ze met de zaterdaglevering van TransMission hun eigen klantgerichtheid nóg verder kunnen vergroten en zich daarmee beter onderscheiden. Dat is de boodschap die de vervoersketen naar de bezoekers van de Webwinkelvakdagen wil uitdragen. De zaterdagservice wordt ook gewaardeerd door zakelijke klanten. Die krijgen nu de mogelijkheid zonder extreme kosten een plotseling tekort of een fout in hun logistiek op te lossen.

Tjalma is er van overtuigd dat de nieuwe zaterdaglevering de positie van TransMission op de markt voor business-to-business en business-to-consumer webwinkellogistiek zal versterken. "Wij hebben daarvoor alle tools en know-how in huis en hebben met 450 eenheden en 13 vestigingen een zeer fijnmazig netwerk om voor onze klanten heel snel en adequaat te kunnen acteren op dit soort beleveringen."