Clicky


ROSIERVANDENBOSCH finalist MAN Service Quality Award 11

ROSIERVANDENBOSCH finalist MAN Service Quality Award 11
24-06-2011 19:21 | Bedrijfsnieuws | auteur de redactie
MAN dealer ROSIERVANDENBOSCH De Meern staat in oktober in de finale van de Service Quality Award 2011. Een internationaal initiatief van MAN Truck & Bus AG waarbij binnen vijf rondes gekeken wordt naar performance, professionaliteit en kwaliteit van MAN dealers.

Het deelnemende ROSIERVANDENBOSCH team bestaande uit vier personen reist in oktober af richting München. Binnen het episch centrum van MAN gaat het team de strijd aan tegen MAN dealer Lissabon en MAN dealer Barcelona El Prat.

Teamleider Mijndert Pon kan zich ronde 4, de mystery call, nog voor de geest halen: "Een Duitser belde over een probleem met zijn truck. Blijkbaar was hij erg tevreden over onze klantenservice, want nu staan we in de finale!"

Directeur Erik Rosier heeft vertrouwen in zijn team: "Ik ben erg trots dat onze mannen in de finale staan. Met dit resultaat laten wij zien de juiste mensen, kennis en kunde in huis te hebben. Dit gecombineerd met voortdurende kwaliteitsverbeteringen bewijst dat klanten bij ons aan het juiste adres zijn."

De Service Quality Award 11 is een jaarlijks terugkerend initiatief van MAN Truck & Bus AG. MAN gaat hierbij in vijf rondes op zoek naar de beste MAN dealer van Europa, Gemenebest van Onafhankelijke Staten, Afrika en het Midden-Oosten.