Clicky


Doorbakken heeft bescheiden start met 800.000 kijkers

Doorbakken heeft bescheiden start met 800.000 kijkers
26-12-2019 09:50 | Showbizz | auteur ANP

HILVERSUM - Het debuut van Irene Moors bij MAX op Eerste Kerstdag heeft goed uitgepakt. Het avondmagazine op NPO 1 wist bijna 800.000 kijkers voor zich te winnen, wist Stichting Kijkonderzoek. Het wekelijkse programma gaat in op de gebeurtenissen in Heel Holland Bakt. Moors praatte met verschillende gasten op bijzondere locaties. De Slimste Mens eindigde iets hoger, op de tweede plek, met meer dan 1,1 miljoen geïnteresseerden.

Ook het EO Kerstfeest in de Stad kwam hoog in de dag top 25. Met iets meer dan 700.000 kijkers eindigde het programma op de vierde plek. Vanuit Maassluis presenteerden Bert van Leeuwen en Anne-Mar Zwart het muziekfestijn, waarbij onder andere OG3NE, Jamai en Samantha Steenwijk het podium betraden. Een Huis Vol, ook op NPO 1, kwam uit op de vijfde plek met 651.000 kijkers.

Op SBS6 wisten Hart van Nederland en Shownieuws te scoren met respectievelijk 527.000 en 442.000 kijkers. Goede Tijden Slechte Tijden op RTL4 wist in de top 10 te komen met bijna een half miljoen kijkers.