Clicky


Volvo Group Trucks versterkt haar positie in Europa middels single brand organisaties

Volvo Group Trucks versterkt haar positie in Europa middels single brand organisaties
26-08-2019 11:24 | Bedrijfsnieuws | auteur Redactie

BEESD - Volvo Group Trucks versterkt haar klantfocus en commerciële slagkracht door haar organisatie te optimaliseren. Vanaf januari 2020 zullen single brand market companies worden geïmplementeerd teneinde maximaal te profiteren van de marktmogelijkheden en de potenties van de merken.

In de meeste Europese landen worden de merken Volvo Trucks en Renault Trucks tot nu toe aangestuurd vanuit een Volvo Group Truck organisatie.

Met single brand organisaties streeft Volvo Group Trucks naar nog meer klantfocus en commerciële slagkracht voor beide merken.

Deze beleidswijziging heeft geen invloed op de dual brand dealernetwerken.

Volvo Trucks en Renault Trucks zetten hun samenwerking van dual brand netwerken voort.

“We zijn ervan overtuigd dat toegewijde single brand teams nog meer zullen bijdragen aan het succes van onze klanten doordat we ons beter kunnen voorbereiden op de toekomst met meer efficiency en focus, ”zeggen Heléne Mellquist, President Volvo Trucks Europe, en Jean-Claude Bailly, President Renault Trucks Europe, in een gezamenlijke verklaring.