Clicky


Coolblue zoekt 1.000 extra bezorgers

Coolblue zoekt 1.000 extra bezorgers
05-10-2017 11:41 | Bedrijfsnieuws | auteur Redactie [FE]

AMSTERDAM - Coolblue wil 1.000 extra bezorgers aannemen. Zo wil de online retailer nog meer witgoedleveringen zelf in handen nemen en hiermee nog meer klanten blij maken.

Vorig jaar werd CoolblueBezorgt gelanceerd. Met deze gratis bezorgservice kreeg de online retailer meer grip op de last mile delivery van haar grote pakketten. Op dit moment levert Coolblue al het grootste deel van deze bestellingen zelf en rijden er al zo’n 100 blauwe busjes rond op de Nederlandse wegen. Met succes: CoolblueBezorgt maakt echt heel veel klanten blij. Met een NPS (net Promotor score) van 75 haalt de service zelfs de hoogste klanttevredenheidscore van alle afdelingen binnen Coolblue.

Om nog meer klanten te verwonderen, start vandaag een campagne om CoolblueBezorgt nog sneller uit te rollen. Er worden meer dan 1.000 extra medewerkersgezocht voor de leukste bezorgbaan van Nederland.

Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue, licht toe: “Blije bezorgers zorgen voor blije klanten. Daarom bieden wij bezorgers een vast salaris, een ongekend leuke werksfeer, een baan dichtbij huis en regelmatige confettidouches. In ruil zorgen onze nieuwe collega’s voor kracht en een glimlach bij onze klanten.”

Coolblue zoekt bezorgers voor de regionale witgoeddepots in Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Amsterdam, Groningen en Apeldoorn.

Klanten verwonderen

CoolblueBezorgt groeit hard; dit jaar kwamen er al 250 bezorgbanen bij. Maar dit is niet snel genoeg want het aantal bestellingen van grote pakketten groeit nog veel harder. Het gaat hierbij niet alleen om wasmachines, drogers en koelkasten, maar ook bijvoorbeeld grote tv’s of inbouwapparatuur.

“Bij het afleveren van deze grote producten kom je bij klanten over de vloer en dit is heel persoonlijk. Dit geeft ons ook de kans om iets extra’s te doen en onze klanten op die manier écht te verwonderen,” besluit Pieter Zwart.