Clicky


NACCO lanceert Utilev vorkheftrucks

NACCO lanceert Utilev vorkheftrucks

VIANEN - NACCO Materials Handling Group lanceert met UTILEV® een nieuwe reeks vorkheftrucks. Voor de distributie en het onderhoud in Nederland sloot de heftruckfabrikant een overeenkomst met Heffiq. Het gloednieuwe assortiment zorgt voor een verdere verbreding van het productgamma van Heffiq. Heffiq wil daarmee nog beter tegemoet komen aan de wensen en eisen van haar klanten.

Klanten kunnen na aanschaf tevens rekening houden met dezelfde kwaliteit dienstverlening als bij de Hyster premium producten.

Gewoon een goed alternatief

Met UTILEV® mikt Heffiq op gebruikers die op zoek zijn naar een betrouwbaar en betaalbaar alternatief om alledaagse logistieke taken uit te voeren.

De robuuste heftrucks zijn geschikt voor gebruikers in verschillende sectoren en bieden een no-nonsense werking zonder al te veel geavanceerde functionaliteiten of opties. Het doel van Utilev is dan ook het produceren van gewoon goede heftrucks.

Heffiq verbreedt assortiment

Voor de verdeling van de vorkheftrucks in Nederland is NACCO in zee gegaan met Heffiq. Die keuze werd gemaakt omwille van de consistente kwaliteit van de organisatie, het dienstenaanbod, de landelijke dekking en de lokale marktkennis van Heffiq.

Het assortiment bestaat uit zowel heftrucks met een verbrandingsmotor als elektrische heftrucks.

“We zijn zeer verheugd met deze assortimentsverbreding”, zegt Lex Knol, Algemeen directeur van Heffiq. “Met deze uitbreiding kunnen wij nog beter en specifieker inspelen op de behoefte van onze klanten. Voor ieder klantprofiel hebben wij de juiste heftruck in huis met bijpassende service. Zo zijn we ook in staat om meer business te doen en te groeien bij bestaande klanten.”

Servicegerichtheid

Het onderscheidend vermogen van Heffiq ligt in de kwaliteit van de dienstverlening. Klanten die kiezen voor één van de nieuwe UTILEV® heftrucks profiteren van dezelfde kwaliteit serviceverlening als die van de Hyster premium producten. “Servicegerichtheid is een van onze sterke punten en die willen wij dan ook aan iedereen aanbieden, ongeacht het type product dat ze bij ons aanschaffen,” aldus Knol.