Clicky


Thermo King breidt dealernetwerk en service aan klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika uit

Thermo King breidt dealernetwerk en service aan klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika uit
30-01-2015 10:52 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

Thermo King, een fabrikant van temperatuurbeheerssystemen voor diverse toepassingen binnen de transportsector en een merk van Ingersoll Rand, zet de groei van het wereldwijde dealernetwerk onverminderd voort. Het bedrijf heeft negen nieuwe verkoop- en servicedealers aangesteld voor de volledige lijn en het netwerk uitgebreid met nog eens 17 servicepunten.

Dankzij deze nieuwe vestigingen staat Thermo King op nog meer locaties in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de Gemenebest van Onafhankelijke Staten (GOS) voor de klanten klaar. Er zijn nieuwe dealers aangesteld in Rusland, Kirgizië, Bosnië-Herzegovina en Slovenië. In Zweden en Turkije is het aantal servicepunten uitgebreid. Ook in Tanzania, Oeganda en Zambia heeft Thermo King nu dealers waardoor het merk de koeltransportsector in de Afrikaanse markten kan ondersteunen.

“Het is ons streven om onze klanten het beste verkoop- en servicenetwerk binnen de sector te bieden", aldus Dwight Gibson, adjunct-directeur en algemeen manager Vrachtwagens en opleggers bij Thermo King in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). “De expertise van onze dealers is ongeëvenaard. Zij kunnen op ruim 500 adressen in 75 landen in de regio EMEA in de behoeften van klanten voorzien.”

Klanten die hulp en ondersteuning nodig hebben, kunnen de dealers bereiken via een speciaal telefoonnummer dat 24 uur per dag in meerdere talen bereikbaar is. Vervolgens worden klanten doorverbonden met een erkende dealer, ongeacht waarheen zij op weg zijn of waar zij zaken doen.

Via de app Thermo King Dealer Locator kunnen klanten eenvoudig de dichtstbijzijnde dealer of het dichtstbijzijnde servicepunt vinden.

“Thermo King biedt klanten een uniek netwerk van erkende servicemonteurs die een volledige training hebben gevolgd. Hun expertise is de garantie dat klanten alle ondersteuning krijgen die zij mogen verwachten", zegt Benoit Latno, manager dealerontwikkeling en technische diensten bij Thermo King EMEA. “Onze dealers kunnen ook opleidingen voor eindgebruikers verzorgen en hun advies geven zodat zij zo efficiënt mogelijk kunnen werken.”

Met ruim 500 servicepunten in 75 landen in EMEA geeft Thermo King transporteurs van temperatuurgevoelige producten door middel van een groeiend netwerk van erkende dealers een gerust gevoel.