Clicky


Raben Group is de beste logistieke dienstverlener voor de sectoren FMCG en Food

Raben Group is de beste logistieke dienstverlener voor de sectoren FMCG en Food
21-11-2014 17:05 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

In 2014 was de Raben Group genomineerd in twee categorieën voor de 3PL Awards. De prijzen worden uitgereikt door EyeforTransport, een van de grootste aanbieders van informatie in de logistieke en transportsector.

Raben Group heeft de volgende prijzen gewonnen: Best 3PL for FMCG Supply Chains en Best 3PL for Fresh Food Supply Chains.

De winnaars van dit jaar van de EyeforTransport Europese 3PL Awards werden bekend gemaakt tijdens een feestelijke gala georganiseerd tijdens de twaalfde Annual 3PL Summit in Amsterdam op 20 november.

"De Europese 3PL Awards toonde wederom de ongelooflijke service die veel logistieke dienstverleners bieden voor hun klanten", zegt Chris Saynor, CEO van EFT. "Naar wat nog steeds een moeilijke zakelijke omgeving is, is het geweldig om een aantal echte innovaties en een uitmuntende klantenservice in actie te zien. De 3PL Award finalisten, door onze jury gekozen. De winnaars zijn door de directe steun van klanten gekozen. Zoals altijd, is het een eer om de winnaars aan te kunnen kondigen."

De genomineerden worden gekozen door een panel van deskundigen uit het bedrijfsleven, en op de winnaars wordt vervolgens gestemd door de Europese 3PL klanten - de fabrikanten en retailers, die dagelijks afhankelijk zijn van en werken met logistieke dienstverleners.

"Awards bepaald door klanten zijn van uitzonderlijk belang voor ons. We willen dat de Raben Group gekarakteriseerd wordt door de hoogste kwaliteit van dienstverlening en een vriendelijke service. We investeren in de ontwikkeling van middelen, systemen en infrastructuur om het concurrentievoordeel van de bedrijven te vergroten die samenwerken met ons. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van het segment van Fresh Food Logistics vandaar dat de award een positief signaal vanuit de markt is, die ons vertelt dat onze acties effectief zijn. De award uitgereikt voor het derde jaar op rij aan de Raben Group is een waardevolle onderscheiding en tegelijkertijd een verbintenis. We verbeteren continu onze Customer Service ‘’, zegt Ewald Raben, CEO Raben Group.