Clicky


Bezorgservice HubHub levert 150.000ste bezorging

Bezorgservice HubHub levert 150.000ste bezorging
22-09-2014 17:39 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

HubHub, de bezorgservice voor aankopen bij woonwinkels, veilingsites en marktplaatsen, heeft deze week haar 150.000ste bezorging uitgevoerd. De mijlpaal werd behaald een kleine vijf jaar na de oprichting van het bedrijf.

Friso Feilzer, samen met broer Joris oprichter van HubHub: “Het bereiken van deze mijlpaal is geweldig. Het bevestigt dat steeds meer mensen de weg naar ons weten te vinden. Klanten waarderen het gevoel van ‘ontzorgen’ dat wij hen bieden; voor een paar tientjes besparen wij ze een hoop gedoe!” 

HubHub biedt de oplossing voor het transport van alles dat niet in een pakketje past. Aankopen gedaan bij Marktplaats, veilingsites of woonwinkels kunnen snel en veilig door HubHub worden opgehaald en thuisbezorgd. Op hubhub.nl kan eenvoudig in drie stappen vrijblijvend een offerte worden aangevraagd. Na akkoord regelt HubHub de rest. Spullen worden opgehaald, verpakt en beschermd vervoerd.

HubHub plant ophaal- en bezorgafspraken tot op het kwartier nauwkeurig in met de klant en de verkoper. Deze kunnen ook ’s avonds en in het weekend plaatsvinden. HubHub begrijpt dat niet iedereen thuis is tijdens kantooruren of een dagdeel kan zitten wachten. Bezorgen op een verdieping of tijdelijke opslag bij HubHub is ook geen enkel probleem.

Heuvelrug Participaties, een investeringsfonds van onder andere Frederik van Beuningen, investeerde de afgelopen jaren twee keer in het jonge bedrijf dat hiermee een aanzienlijke groei wist te realiseren. 

De 150.000ste bezorging betrof een Italiaanse designbank die op de derde etage van een appartement in de Amsterdamse binnenstad bezorgd moest worden.