Clicky


Thermo King voor tiende opeenvolgende jaar verkozen tot 'beste merk' door vooraanstaande Duitse vakbladen

Thermo King voor tiende opeenvolgende jaar verkozen tot 'beste merk' door vooraanstaande Duitse vakbladen
22-07-2014 13:36 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

BRUSSEL - Ruim 7400 lezers van de Duitse vakbladen Lastauto Omnibus, Trans Aktuell en FERNFAHRER hebben in de jaarlijkse verkiezingen voor 'beste merk' in 22 verschillende categorieën hun stem uitgebracht. Thermo King, fabrikant van temperatuurbeheerssystemen voor diverse toepassingen binnen de transportsector en een merk van Ingersoll Rand, kwam in de categorie 'Koeleenheden' als beste uit de bus.

Thermo King won de prijs voor het eerst in 2005, toen de verkiezingen niet meer alleen werden gehouden voor de vrachtwagen- en bussector, maar ook voor leveranciers van bedrijfswagens.

“We zijn vereerd dat we al zo lang tot beste merk worden verkozen. We willen altijd de beste koeloplossingen voor transport leveren en onze klanten uitzonderlijk goede diensten bieden”, aldus Dwight Gibson, adjunct-directeur voor de regio Europa, het Midden-Oosten en Afrika. “Ik ben trots op ons team, dat altijd het beste uit zichzelf probeert te halen. Deze erkenning getuigt van de kracht van het dealernetwerk van Thermo King in Duitsland.”

“Deze prijs laat zien dat we onze missie waarmaken: wij verbeteren wereldwijd de kwaliteit van leven door te helpen bederfelijke waren en farmaceutische producten op een veilige, betrouwbare en voordelige manier aan onze klanten te leveren, en we bieden comfort aan bus- en treinpassagiers.”

Ruim 75 jaar geleden zette Thermo King met de ontwikkeling van de eerste succesvolle mechanische transportkoelunit de standaard in de branche van transportkoeling. Hoewel de branche sinds die tijd flink veranderd is, biedt Thermo King nog steeds hoogstaande stille en uitstootarme oplossingen voor koeltransport.

Thermo King biedt haar klanten een ongeëvenaard wereldwijd netwerk van gecertificeerde onderhoudstechnici. De Duitse markt wordt ondersteund door een landelijk verkoop- en servicenetwerk, bestaande uit vijf verkoop- en servicedealers en drie dealers die alleen service verlenen, op in totaal 73 locaties. En allemaal willen ze maar één ding: hun klanten op de weg houden en hun productieve tijd verhogen.